Размер
Капитал: необрязан формат ( 470 х 307 мм ), обрязан формат ( 460 х 297 мм )
Капитал Дейли: обрязан формат ( 524 х 370 мм )
Бакхус: необрязан формат ( 420 х 275 мм ), обрязан формат ( 410 х 265 мм )
Регал: необрязан формат ( 470 х 307 мм ), обрязан формат ( 460 х 297 мм )
Да се има предвид печатаемата площ (обрязан формат). Рекламата се изпраща в необрязан формат. Това представлява обрязания формат наддаден с по 5 мм от всички страни (поле за рязане/bleed). Важни графични елементи, лого и текст е добре да бъдат минимум 5 мм навътре от обрязания формат.
Формат
Капитал: необрязан формат ( 470 х 307 мм ), обрязан формат ( 460 х 297 мм )
Капитал Дейли: обрязан формат ( 524 х 370 мм )
Бакхус: необрязан формат ( 420 х 275 мм ), обрязан формат ( 410 х 265 мм )
Регал: необрязан формат ( 470 х 307 мм ), обрязан формат ( 460 х 297 мм )
Да се има предвид печатаемата площ (обрязан формат). Рекламата се изпраща в необрязан формат. Това представлява обрязания формат наддаден с по 5 мм от всички страни (поле за рязане/bleed). Важни графични елементи, лого и текст е добре да бъдат минимум 5 мм навътре от обрязания формат.
Формат
Векторен формат - EPS (версия CS3 или по-ниска), PDF или растерен - ТIFF, JPEG (резолюция 300 dpi).
Цветове
Цветове
Цветовият модел е необходимо да е CMYK (без Spot или Panton цветове).
Текст
Текст
Текстовете в растерните формати е необходимо да бъдат растеризирани. За векторните формати EPS текстовете е необходимо да бъдат конвертирани в криви. При PDF може да има шрифтове, които да са прикрепени(embedded).
Добре е да се избягва използването на системни шрифтове.
Цветът на черните текстове да съдържа само черна съставка CMYK (0/0/0/100). Дебелината на линиите да не е по-малка от 0.5 pt. Премахване на overprint на бяло (0/0/0/0).
Ефекти и слоеве
Ефекти и слоеве
Рекламните визии да не съдържат допълнителни слоеве или канали. При използване на ефекти (gradients, meshes, transparency, drop shadows и др.) е необходимо те да бъдат растеризирани.
За Капитал Дейли
За Капитал Дейли
Да не се използва бял текст под 12 pt върху тъмен съставен фон.
При изготвянето на рекламите да се има предвид специфичния цвят на хартията (розова тип "сьомга") (0/23/11/0) по скалата на CMYK, също така и спецификата на вестникарския печат, където са възможни отклонения в тоналността на цветовете до 10%, както и отместване до 1 мм при отпечатването на отделните цветни плаки.
При неизпълнение на горните изисквания "Икономедиа" АД не носи отговорност за качеството на печата.
При неизпълнение на горните изисквания "Икономедиа" АД не носи отговорност за качеството на печата.