Капитал: обрязан формат ( 200 х 256 мм )
Да се има предвид печатаемата площ (обрязан формат). Рекламата се изпраща в необрязан формат. Това представлява обрязания формат наддаден с по 5 мм от всички страни (поле за рязане/bleed). Важни графични елементи, лого и текст е добре да бъдат минимум 5 мм навътре от обрязания формат
Формат
Векторен формат - EPS (версия CS3 или по-ниска), PDF или растерен - ТIFF, JPEG (резолюция 300 dpi).
Цветове
Цветовият модел е необходимо да е CMYK (без Spot или Panton цветове).
Текст
Текстовете в растерните формати е необходимо да бъдат растеризирани. За векторните формати EPS текстовете е необходимо да бъдат конвертирани в криви. При PDF може да има шрифтове, които да са прикрепени(embedded).
Добре е да се избягва използването на системни шрифтове.
Цветът на черните текстове да съдържа само черна съставка CMYK (0/0/0/100). Дебелината на линиите да не е по-малка от 0.5 pt. Премахване на overprint на бяло (0/0/0/0).
Ефекти и слоеве
Рекламните визии да не съдържат допълнителни слоеве или канали. При използване на ефекти (gradients, meshes, transparency, drop shadows и др.) е необходимо те да бъдат растеризирани.
При неизпълнение на горните изисквания "Икономедиа" АД не носи отговорност за качеството на печата.